"נבנה שכונות בערים מעורבות, אין משמעות לראשי ערים שלא רוצים חרדים"

החרדים צריכים 200 אלף דירות בעשרים השנים הבאות. אני עובר בערים החרדיות, מקדם תוכניות ופותר בעיות להרחבתם. אסור שזוגות צעירים יגורו במרתפים
אבי יעקב 1 Comment on "נבנה שכונות בערים מעורבות, אין משמעות לראשי ערים שלא רוצים חרדים"

"ראשי הערים החרדיות הפכו לחברים שלי. הלכתי באלעד עם פרוש ג'וניור מחוץ לעיר, ראינו מרחוק את ראש העין. איזה הבדלים בין שתי הערים" • ההסתה: "אין בתמונות ב'בצלאל' שום דבר חוץ מהסתה וקריאה לאלימות"

צילום: Miriam Alster/FLASh90
החרדים צריכים 200 אלף דירות בעשרים השנים הבאות. אני עובר בערים החרדיות, מקדם תוכניות ופותר בעיות להרחבתם. אסור שזוגות צעירים יגורו במרתפים
20:57
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on תיעוד חדש מהחטופים; תקיפות בחאן יונס וחילופי אש בצפון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר השיכון יואב גלנט שוחח הערב ארוכות עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית של קול חי על דברים שבסדר היום.

בנוגע למצוקת הדיור הכללית והחרדית אמר גלנט "יש מחסור של 100 אלף דירות, החרדים צריכים 200 אלף דירות בעשרים השנים הבאות. אני עובר בערים החרדיות, מקדם תוכניות ופותר בעיות להרחבתם. אסור שזוגות צעירים יגורו במרתפים".

גלנט הבטיח בשידור: "נבנה שכונות חדשות בערים החרדיות והמעורבות לפי מפרט מיוחד לציבור החרדי. אין משמעות לראשי ערים שלא רוצים חרדים, הממשלה קובעת היכן נבנה ולמי. נעניק תמריצים למי שיבנה שכונות חרדיות. העיר כסיף בדרום תקום עבור החרדים".

על המצוקה והאפליה החרדית אמר השר "ראשי הערים החרדיות הפכו לחברים שלי. הלכתי באלעד עם פרוש ג'וניור מחוץ לעיר, ראינו מרחוק את ראש העין. איזה הבדלים בין שתי הערים. הגעתי עד לשר התחבורה כדי לפתור לו בעייה של סלילת כביש גישה נוסף לעיר".

לסיום הוא התייחס להסתה נגד ראה"מ ואמר "אני מודאג מהתופעה החמורה. זאת לא אומנות ולא חופש ביטוי. אין בתמונות ב'בצלאל' שום דבר חוץ מהסתה וקריאה לאלימות. אנחנו לא רוצים לחזור למה שהיה כאן לפני 21 שנה כשנרצח ראש ממשלה".

האזינו:



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אין משמעות אז איך תסביר את המשמעות של מה שקורה בית שמש ותצפה שיקבלו את זה?? ראש עיר שמעביר החלטות פעם אחרי פעם הגדלת הנחות לחרדים בארנונה תוך כדי העלאת ארנונה ללא חרדים? השתלתות על משאבים ערוניים כדוגמאת המתנס בבית שמש ?? קומבינות אופיניות לציבור החרדי ופשוט הציבור הכללי לא יודע להתמודד ומערכת המשפט והמבקרת מעדיפות להעלים עיין.רק ערים חדשות לחרדים בלבד ולא לנשל אוכלוסיות קיימות!!!